.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درمراسم اختتامیه جشنواره ایـــران بانـــک 2010
بانک ملت برترین بانک کشور در حوزه بانکداری الکترونیک
تندیس زرین برترین بانک کشور در حوزه بانکداری الکترونیکی در نخستین جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 ، به بانک ملت رسید .
بانک ملت برترین بانک کشور در حوزه بانکداری الکترونیک

تندیس زرین برترین بانک کشور در حوزه بانکداری الکترونیکی در نخستین جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 ، به بانک ملت رسید .
به گزارش شمال نیوز به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 ، در مراسم اختتامیه این جشنواره بر اساس نظر کمیته داوران و اطلاعات حاصله از دفتر نظامهای پرداخت بانک مرکزی و تعیین شاخص و وزن هر شاخص ، بانک ملت به عنوان برترین بانک ایران در حوزه بانکداری الکترونیکی شناخته شد و تندیس زرین دریافت کرد.
همچنین کمیته داوران نخستین جشنواره بین المللی ایران بانک 2010 ، تندیس زرین برترین PSP ایران را در بخش تراکنش های موفق و تعداد پایانه های فروش در کل کشور به شرکت " ایران کیش " با دارا بودن 317 هزار پایانه فروش در کل کشور تا پایان آبان ماه اعطا کرد.
تندیس بلورین نخستین جشنواره بین المللی ایران بانک نیز براساس نظر کمیته داوران در بخش پایانه های فروشگاهی به بانک صادرات ، در بخش اینترنت بانک به بانک تجارت و در بخش Core بانکینگ به بانک کشاورزی اعطا شد.
در این مراسم از بانک ملی به عنوان بانک نمونه در حوزه تجهیزات و ابزارها با توجه به تعداد دستگاههای ATM در سراسر کشور و تعداد تراکنش روی این دستگاهها با ارائه لوح یادبود تقدیر به عمل آمد .
همچنین تندیس بلورین و لوح یادبود در بخش انتخاب بانکهای نمونه استانی به بانک صادرات به عنوان بانک برتر استان مازندران اعطا شد و در بخش معرفی غرفه های برتر نیز از بانک انصار به دلیل ارائه فناوریهای نوین در غرفه خود و بانک توسعه تعاون تقدیر شد.

نخستین جشنواره تخصصی ایران بانک 29 آبان ماه تا دوم آذرماه جاری در شهر ساری با حضور بیش از 20 بانک دولتی و خصوصی و همچنین حضور فعالانه شرکتهای بیمه ای و کارگزاران سراسر کشور برگزار شد و جلوه ‌ای تازه از تنوع و توانایی نظام بانکی و بیمه ای کشور را به نمایش گذاشت.
در مراسم اختتامیه این جشنواره ، کارشناسان متخصص حوزه بانکی در بخش های مختلف سخنرانی کردند که از جمله آن می توان به سخنرانی کارشناس ارشد اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی در مورد ارتباط پولشویی با بانکداری الکترونیک اشاره کرد.
در این مراسم همچنین شعبانعلی داورپناه دبیر کمیسیون هماهنگی بانکها نیز به ارائه سخنرانی با دورنمای آینده بانکداری الکترونیک پرداخت .
جشنواره ایران بانک 2010 با هدف آموزش و فرهنگ سازي در بانکداری الکترونیکی ، آموزش منابع انساني در بانکداري الکترونيکي ، راهکارهاي اطلاع رساني عمومي در مورد فناوريهاي جديد بانکي ، موانع و چالشهای پیش روی خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران، الگوها و استراتژی های بانکداري الکترونيکي، رضایتمندی و عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانکها در بانکداری الکترونیک ، چالشهای ارائه خدمات در نظام بانکداری الکترونیکی ایران و روانشناسی امور مشتریان در زمینه بانکداری الکترونیکی برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.